Întrebări frecvente
Ce fel de produse oferă decormat.ro?
Oferim covoare din vinil, de exterior și de interior, precum și covorașe pentru scaune de birou și mape de protecție pentru blatul biroului.
Cum se poate căuta o anumită imagine grafică?
În magazinul Dywanomat, puteți utiliza motorul de căutare introducând frazele dorite în acesta sau puteți folosi categoriile create: scop, subiecte, colecții și recomandate. Puteți solicita întotdeauna ajutorul consultanților noștri prin chat sau prin e-mail la info@decormat.ro.
Cum pot să plasez o comandă?
Este foarte simplu! După ce găsiți imaginea grafică potrivită, alegeți dimensiunea adecvată, după care faceți clic pe ADAUGĂ ÎN COȘ. Completați formularul de comandă din coș și efectuați plata. În caz de probleme, puteți oricând să ne scrieți pe chat sau să ne sunați la nr. +40 312294741, iar consultanții noștri vă vor ajuta.
Cum pot să plătesc comanda?
Puteți plăti comanda prin intermediul plăților online sigure: PayU, PayPal nostru bancar sau alege plata ramburs la curier. Mai multe informații se află în fila PLĂȚI
Cât durează realizarea comenzii?
Având în vedere faptul că produsele sunt realizate individual pentru fiecare client, livrarea are loc de obicei după 6-7 zile lucrătoare de la trimiterea e-mailului cu privire la acceptarea comenzii. Încercăm, desigur, ca acest timp să fie cât mai scurt posibil. Expedierile prin curier sunt livrate în următoarea zi lucrătoare.
Cât costă livrarea?
Costul de livrare este evaluat individual și este vizibil în coș la plasarea comenzii.
Pot să comand livrarea în străinătate?
Desigur! Vom livra pachetul oriunde doriți. Expedierile internaționale sunt evaluate individual. Scrieți-ne la adresa de e-mail info@decormat.ro.
 
Ce trebuie făcut dacă pachetul ajunge deteriorat?
Dacă veți observa orice tip de deteriorare a coletului, asigurați-vă că îl deschideți în prezența curierului și întocmiți un protocol de daune. Apoi trimiteți documentul la info@decormat.ro împreună cu o fotografie a pagubelor. După primirea notificării, vă vom trimite un produs nou, complet.
Cum se poate face o reclamație?
Dacă, după despachetarea coletului, constatați că produsul nu este conform cu comanda - are dimensiuni greșite, un cadru sau material greșit sau comanda este incompletă, vă rugăm să ne informați trimițând un mesaj la info@decormat.ro. Cel mai bine este să atașați la e-mail fotografii cu defectul constatat. După acceptarea reclamației, vă vom trimite produsul corect sau vă vom rambursa banii.

 

Dacă mai aveți întrebări, nu ezitați să ne scrieți!