Returnări și reclamații

Reclamații

  1. Perioada de garanție pentru produsele oferite în magazinul nostru este de 12 luni.
  2. Vânzătorul este răspunzător față de Client dacă produsul prezintă un defect fizic sau legal (garanție).
  3. În cazul în care Produsul prezintă un defect, Clientul are următoarele drepturi:
  4. a) depunerea unei declarații de reducere a prețului sau de retragere din Contractul de vânzare, cu excepția cazului în care Vânzătorul, imediat și fără inconveniente nejustificate pentru Client, înlocuiește Produsul defect cu un Produs lipsit de defecte sau înlătură defectul. Această limitare nu se aplică dacă Produsul a fost deja înlocuit sau reparat de către Vânzător.
  5. b) solicitarea înlocuirii Produsului defect cu un Produs fără defecte sau înlăturarea defectului. Vânzătorul este obligat să schimbe Produsul defect cu un Produs lipsit de defecte sau să înlăture defectul într-un timp rezonabil, fără inconveniențe nejustificate pentru Client.
  6. Clientul care își exercită drepturile în temeiul garanției este obligat să livreze articolul defect la adresa Vânzătorului. În cazul unui Client care este Consumator, costurile de livrare vor fi suportate de Vânzător.
  7. Orice reclamații legate de Produs sau de realizarea Contractului de vânzare pot fi adresate de către Client în scris sau prin e-mail la adresa Vânzătorului. Trimiterea reclamației în format electronic la adresa (info@decormat.ro) va scurta timpul de procesare a reclamației.
  8. Vânzătorul, în termen de 14 zile de la data cererii care conține reclamația, va răspunde la reclamația privind Produsul sau la reclamația privind realizarea Contractului de Vânzare depusă de Client.
  9. La baza formulării unei reclamații se află defectele tehnice ale produsului, cum ar fi:

- mărimea greșită,

- cadru incorect,

- tipul de material incorect,

- lipsa oricărei componente a comenzii,

  1. Reclamațiile nu cuprind următoarele:

- Cererea privind motive precum sclipici, aur, argint, beton, marmură, tablă ruginită, lemn etc. care nu arată ca în realitate. Motivele sunt imprimate și pot arăta diferit de obiectele reale. Reflexiile luminii nu sunt elemente grafice.

- Diferență de culoare. Nuanțele produsului finit pot diferi ușor față de vizualizare datorită calibrării monitorului pe care sunt vizualizate articolele, mașinii de imprimat și tipului de cerneală folosit - diferența de nuanțe nu este un motiv pentru reclamație.

- Comanda anterioară a avut o altă culoare. Comenzile create într-un interval de timp diferit în cazul comenzilor suplimentare pot diferi ușor în nuanțe și cadru, deoarece fabricăm toate produsele după primirea comenzilor.

- Deteriorări mecanice (modificarea produsului, arsuri, utilizare necorespunzătoare)

DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT