HOME / Informatii utile / Returnări și reclamații

Returnări și reclamații

Reclamații

  • Vânzătorul acordă o garanție de 12 luni pentru produsele oferite. Acest termen este valabil din ziua în care produsul a fost livrat Clientului.
  • Vânzătorul livrează instrucțiunile de asamblare a produsului. Nerespectarea acestor instrucțiuni exclude posibilitatea de depunere a unei reclamații.
  • Imediat după constatarea neconformității serviciului cu contractul, Cumpărătorul trebuie să trimită o reclamație scrisă la adresa de e-mail: info@decormat.ro
  • Reclamația nu poate fi bazată pe abateri nesemnificative ale produsului livrat față de cel oferit pe site-ul web. Prin abateri nesemnificative se înțeleg diferențele mici de nuanță, diferențele mici de format, tip și calitate a substratului. Aceste abateri sunt inevitabile în procesul de producție, iar diferențele de nuanță pot rezulta din setările monitorului utilizatorului. Nu poate fi reclamată metoda de împărțire a materialului, dacă Cumpărătorul nu a sugerat o împărțire atipică la plasarea comenzii.
  • Vânzătorul are obligația să proceseze reclamația în termen de 14 zile de la depunerea acesteia.
  • În cazul în care se constată că marfa livrată este neconformă cu contractul, adică are un defect care îi reduce valoarea sau utilitatea sau dacă marfa a fost livrată în stare incompletă, cumpărătorul are dreptul să ceară ca produsul să fie adus la o stare conformă cu contractul prin reparații gratuite, înlocuirea produsului cu unul nou sau, în cazul lipsei unei astfel de posibilități, restituirea fondurilor plătite pentru comandă.
  • Vânzătorul are dreptul să solicite returnarea mărfurilor defecte de către client.
  • Pot fi reclamate numai mărfurile care sunt în starea în care au fost livrate.
  • Deteriorările apărute în urma unor acțiuni incorecte sau neconforme cu contractul nu constituie un temei pentru depunerea de reclamații împotriva vânzătorului.

Returnări

Este adevărat că toate produsele noastre sunt realizate la comandă și nu fac obiectul dreptului de returnare a bunurilor în termen de 14 zile, dar satisfacția clientului este prioritatea noastră principală. De aceea vă rugăm să ne contactați și vom ajunge cu siguranță la o înțelegere.

Nu uitați că produsul returnat nu poate fi deteriorat sau utilizat în niciun fel. Trimiteți-ne produsul în ambalajul original și asigurați-vă că toate componentele sunt incluse. Asigurați-vă că pachetul este bine închis și asigurat.

După îndeplinirea tuturor cerințelor menționate mai sus, veți primi rambursarea costurilor în termen de 10 zile de la primirea coletului. Rambursarea nu include livrarea și nu se aplică comenzilor particularizate.

Dreptul de retragere din contract